Weekend!

Hej!
Idag hade vi sista dagen på temat Relationships! Har lärt mig så mycket! :-)
Imorgon har vi Youth street, då vi ska dansa hip hop i mitt team! Ska bli kul! Sen på söndag har jag weekend dutie, så jag stannar på basen hela dagen med några till och fixar mat och så för de andra så de kan va lediga :-) SEN på måndag morgon åker vi till Melbourne!! Yay! Jag är inte riktigt säker på vad vi ska göra där, men tror det är nån ledarkonferens som vi ska va med på. Och ha lektioner med en kille som heter Todd White. Vi ska stanna i Melbourne till fredag.

Hoppas att ni mår bra där hemma! Om ni skulle vilja supporta mig i bön är jag jättetacksam! Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0