Week 4(!!)



I måndags var jag och min nyfunna brittiska vän Amy i en galleria och letade sommarkläder. På nåt sätt lyckades jag endast få med mig tre sommar nederdelar när jag packade i Sverige.. Hittade inget i gallerian tyvärr. Men passade vi på att göra pedikyrer! :-)

Denna veckan har vi ämnet Relationships. Lär mig massor om relationer mellan vänner, familj, framtida äktenskap etc. Läraren är base director på YWAM Perth, Shirley Brown.

Hoppas ni mår bra! Jag blir superglad när ni kommenterar! Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt att du verkar ha det bra och att du fått nya vänner!
Håller på att förbereda ett litet paket till dig 😄, är det något speciellt du skulle vilja att jag skickar? Mamma nämnde bristen på typ shorts. Kommer du på nåt som jag har som du skulle kunna låna så säg till så kan jag lägga det i paketet! Här går vi i vinterjackor nu... Letar med ljus och lykta efter en ny ullkappa. "Morgonrocken" från H&M fick snällt åka tillbaka...
Hörs snart! Puss & kram E

Svar: Åh spännande! Saknar lakrits, typ djungelvrål och salta balkar!! Och ja shorts, om du har några som du inte vill ha just nu, så skicka gärna med dom :-) annars har jag det jag behöver. Åh typiskt att du inte gillade jackan! Du får kolla genom mina lådor och se om du hittar nåt du vill ha, typ acne jackan! <3 puss!
linaekman.blogg.se

2014-10-29 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0