OUTREACH

Yes, idag fick vi officiellt veta våra outreach locations! Jag ska till Amsterdam och Lettland!! Är så himla taggad!
Först när vi såg filmen med platserna vi kunde välja bland ville ja inte alls till Europa. Det är ju så nära Sverige liksom. Sen kom vi hem hit och ja frågade Gud vart han vill ja ska. Ville va öppen för alla alternativ. Då vändes känslan ja hade totalt och jag kände att jag verkligen vill dit! Jag behövs där, typ. Så nu är det dit ja ska i januari. Kommer vara på båda ställena ca 1,5 månad var och jobba med människor inom human trafficking. Vet inte mer än så ännu, gissar att vi får lite mer info nästa vecka.
Det är största nyheten just nu :-)

Denna veckan har vi haft Fatherheart of God. Och igår hade vi openess and brokeness som de kallar det. Vi alla satt i en stor ring och så gick vi upp en och en och berättade något som tynger oss, som vi kämpar med eller som vi känner att Gud vill att vi ska dela. Mycket tårar och mycket kärlek. Det för oss sååå mycket närmre varandra när vi är helt öppna och ärliga med varandra. Såå bra. Så det höll vi på med från 10-22:30 igår.. Med break för lunch och middag i typ 40 min tillsammans.. Galet vilken dag. Jag grät så mycket att ja va helt slut och har vart helt slut idag med!! 

Idag var vi på beachen! Har vart 42 grader som mest idag, börjar bli olidligt.. Men kunde svalka oss i havet så det va skönt!!

Nu är typ alla i klassen (med klassen menar jag dts-klasserna) på någon premiär av Hungergames men ja är inte så intresserad haha. Är en av de få som stannar hemma och njuter av lugnet och att wifi funkar som det ska :-)

Känns så skumt att det snart är jul! Det är fullt med juldekorationer överallt men det känns helt fel. Det är alldeles för varmt för jul liksom. Jag ska baka lussekatter och koka risgrynsgröt pch bjussa mina vänner på svensk jul tänkte ja. Kanske till lucia!

Hur mår ni? Vad händer hemma?

Älskar er!
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0