The blower's daughter

Idag är det torsdag, alltså vår längsta skoldag i veckan. Först seminare 8-11, och sedan cultural anthropology 14-17. I sverige hade det inte vart så hårt, men vi är inte riktigt vana vid det här än så vi blir lite trötta. haha.

Efter skolan gav jag mig ut på en liten springtur. Jag är ju så superotränad, men jag håller på att jobba mig uppåt nu. Det blir bättre och bättre! Och vi har hittat en liten väg som är så brutalt vacker! Träden böjer sig över vägen, och inte alls mycket folk där. Det enda dåliga med att springa här är att man blir så utittad som vit. Det är VÄLDIGT intressant med vita som är ute och tränar verkar det som. Mycket blickar. Fast alla barn man möter är söta och vinkar. Alltså dessa barn!


Fina springvägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0