St Hannahs School

Imorse var det dags för ett skolbesök! Jag, Mia, Sara och Ida gick till skolan vid åtta, där vi mötte Anne. Lite senare rektorn som delade ut oss i olika klasser i Pre-school. Jag och Mia var med nurserybarnen, 4-5 år ungefär, och smäääälte! Så fina barn! 
Först satt de och målade cirklar med färgen blå (de höll på med färg och och former) och sen var det dags för ovalerna! :) Jag och Mia fick "rätta" lite teckningar och pratade med barnen. Alla var så nyfikna på oss och ville prata och berätta om sina syskon, vilka färger deras kläder hade osv. 
Sen skulle de sjunga för oss, några jättesöta sånger, varav en hette Shake the mangotree när de skakade på hela kroppen, sweet. Jag och Mia bidrog med att lära dem Huvud, axlar, knä och tå och Vem är kungen i djungeln. Fast på engelska (egen översättning).

Efter detta var vi på Yaya och tittade lite, en liten springtur på det och nu är jag hemma. Härlig dag!




Såja. Och grattis på 25-årsdagen Malin! Hoppas din dag blir awesome! 

Take care!
Love

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter mysigt!



Jag sitter här och försöker tänka ut hur Vem är kungen i djungeln låter på engelska... Du får sjunga den på Skype snart.



Har du kommit igång att springa igen? Härligt! Vi kanske skulle ta och anmäla oss till Vårruset eller Tjejmilen i vår/sommar?



Nu ska jag ta och läsa lite tidningar innan det är dags för sängen. Hörs snart igen! Var rädd om dig och sov så gott!

2012-02-05 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0