22

Igår var ju min tjugoandra födelsedag. Blev sjungen för på morgonen av min afrikafamilj. Ballonger, kärleksmums och presenter på sängen, vilket jag inte alls hade väntat mig. Superkul! Fick godis, handkräm, handtvål, doftljus och ett presentkort på 1000 shilling på vårt favvoställe Yogurtplanet. Sweet!
Dagen gick på, utan att någon hällde vatten på mig (tydligen någon kenyansk tradition), och efter lunch kom en kille som heter Salaash hit och pratade lite om djur och natur och förberedde oss lite på vad vi kan förvänta oss när vi ska på safari imorgon! Spännande. Efter det, ca halv 6, åkte vi matatu till Galleria och åt på Art Café. En pizza och efteråt banana split på Java.
GRYM DAG! Kände mig så uppvaktad hela dagen, och njöt av det, hehe.


Familjen på Art Café
Jag och david
Mia, Jon-Erik och Ida
Idis och jag
Sara och Emelie
Jag och Ida på Java, med glasssss
Nakkumat-elefanten på Galleria. Gillar den.


Ja, alltså en mycket fin dag. Tack för alla kommentarer på fejjan, här och sms. Och tack fina gänget här för all uppvaktning!
Love

Kommentarer
Postat av: Storebror

Är du kär i David?

2012-02-23 @ 15:54:36
Postat av: Elin

Vilken fin dag och vilken fin klänning du har på bilderna. Ett Kenya-köp? Kul annars att se att du flitigt använder klänningarna som du lånade av mig.



Kul med Skype idag - hörs snart igen!

2012-02-23 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0