Bregott alltså

Hej bloggen

Nu sitter jag här igen, helt matt och hungrig och trött. Mitt blodsocker (?) är inte som det borde alltså. En timme kvar till middag, och så berättar Malin vad de ska äta på hennes födelsedagsfest imorgon och jag blir ju bara lite avis. Frallor. Med bregott säkerligen. Det är precis det jag behöver just nu.. men jag klagar inte på maten här. No no, absolut inte! Men jag har börjat fundera på vad jag ska göra på min födelsedag och då har jag planer på att ta med mina vänner och äta ute på nåt roligt ställe (födelsedagsbarnet betsämmer har vi sagt). Och så ska vi göra cheesecake! 

Imorgon är vi lediga, så vi tjejer ska följa med en tjej som heter Anne till skolan som hon jobbar på på fredagar. Ska bli jättekul! Vet inte riktigt vad vi ska göra, mest leka och umgås kanske. Mysigt.
På lördag ska vi till en kille som heter Steven som driver olika projekt, ex. ett barnhem, ett härbärge för gatubarn och så, och det ska bli så sjukt spännande! Det är där som jag och Ida ska ha en liten praktik sen, nån dag i veckan. Hjälpa till lite. Det blir spännande!

Saknar er sverige!
Love

Kommentarer
Postat av: Majsan

Haha en fest med frallor låter superfun! Det är Bregott som gör det till en fest! Ska spara lite marängswiss till dig.

Kul att besöka praktiken, lycka till:)

Reklamen med "Krilleeeeeee" går förresten på tv nu igen:)

2012-02-02 @ 19:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0