P3 Dokumentär

Nu åkte mina vänner iväg och ska färdigställa huset som vi påbörjade igår. Jag stannar kvar hemma, har åkt på en förkylning och orkar inte bygga. Igår vaknade alla med halsont. Lite komiskt ändå, vi lever ju på varandra, så det är ju inte så konstigt. Men lite kul, vi mår dåligt och bra samtidigt. Har vart så hela resan.
Så nu sitter jag och snörvlar. Ska gå ut och sätta mig på altanen lite om en stund, måste få lite frisk luft. Sara är hemma idag också, även hon förkyld. Såklart.

Jag är så glad för P3 Dokumentärer, måste bara säga det. Alla har minst 5 på telefonerna, som vi skickar runt. Då blir man inte uttråkad. Min favorit är Svartenbrant och Thomas Quick. Och alla dokumentärer om män, Södermannen, Alexandramannen, Hagamannen osv. Tips tips!

Hoppas ni mår bra!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0